Roland DG kent een pan-regionaal contract toe aan B2B-communicatiebureau Fight or Flight

Stephen Davis EMEA Marketing Director Roland DG kent contract toe aan Fight or Flight agency logo

Stephen Davis, EMEA-marketingdirecteur, Roland DG 

 

Toonaangevend technologiebedrijf Roland DG heeft B2B-communicatiebureau Fight or Flight aangesteld als nieuwe communicatiepartner voor de hele EMEA-regio.

Roland DG is de nummer één leverancier van digitale grootformaat-inkjetprinters voor de duurzame grafische markt en een breed scala aan industrieën, waaronder signage, grafische kunst, commercieel drukwerk, verpakking, etikettering, relatiegeschenken, textiel, gravure, frezen en 3D-modellering.

De opdracht van Fight or Flight bestaat erin het brede aanbod aan innovatieve producten en oplossingen van Roland DG in meer dan 60 EMEA-markten te promoten, bij te dragen aan de expansie van het bedrijf in sectoren zoals retail, textiel, industrie en tandheelkunde, en zo het merk, de reputatie en het thought leadership van Roland DG verder te versterken.

De zoektocht naar een geschikte partner werd ingeleid door voormalig American Airlines en Expedia exec Stephen Davis, die zes maanden geleden werd benoemd tot EMEA Marketing Director. Davis heeft tot taak om het merk Roland DG in de EMEA-regio nieuw leven in te blazen en de marketingactiviteiten van het bedrijf op EMEA-niveau te herstructureren.

Roland technologieën t-shirt printer, EJ-DECO printer voor behang, voertuiggraphics

Hij legt uit: “Roland DG kan terugkijken op een lange geschiedenis van innovatie in de EMEA-regio, waar onze producten en diensten door een heel divers scala aan bedrijven worden gebruikt. Het besluit om een fulltime grensoverschrijdend PR-bureau aan te stellen is een intentieverklaring en een duidelijk signaal dat we de komende maanden willen investeren in het merk en het nog krachtiger willen neerzetten.

Over de beslissing om Fight or Flight aan te stellen, zegt Davis: "We waren onder de indruk van de passie van Fight or Flight voor creatieve en innovatieve B2B-communicatie en van hun trackrecord voor het beheer van multi-market opdrachten voor verschillende gereputeerde organisaties.

David Woodward, managing partner bij Fight of Flight vult aan: “We zijn blij dat we in onze eerste maanden als nieuw bureau zo'n prestigieus account kunnen binnenhalen. Roland is een fantastisch merk met een rijke geschiedenis, en we zijn enthousiast over de creatieve uitdaging om over het volledige potentieel van de innovatieve producten van het bedrijf te communiceren.