Roland DG breidt media-aanbod uit en lanceert overzichtelijke website

Roland DG heeft een twintigtal kwalitatief hoogstaande materialen aan haar media-aanbod toegevoegd. De nieuwe website www.rolandmediacenter.eu geeft beschrijvingen van de materialen, specificaties, toepassingsmogelijkheden en prijzen. Dankzij een handige zoekfunctie vinden Roland-dealers en eindklanten snel het materiaal waar ze naar op zoek zijn.

Roland DG heeft haar Media Center nieuw leven ingeblazen. Onder deze noemer biedt de firma kwalitatief hoogstaande materialen aan, geschikt voor uiteenlopende toepassingen. Het gaat om verschillende nieuwe media en om enkele materialen die het bedrijf in het verleden al aanbood. Dit aanbod is echter niet beperkt. Roland DG blijft continu werken aan de uitbreiding en actualisering van haar media-aanbod.

Voorbeelden van materialen die Roland DG in haar gamma opnam zijn blueback paper en carbon snijfolie. Het blueback paper heeft een zeer goede droging en een voordelige prijs. Het materiaal is geschikt voor ondermeer billboards en posters. De carbon snijfolie heeft effectief de textuur van carbon. De folie kan perfect gebruikt worden om auto-onderdelen, I-POD's of laptops in te pakken.

Roland DG ontwikkelde ook een compleet nieuwe website met informatie over haar media-aanbod. Per materiaal geeft www.rolandmediacenter.eu een beschrijving, specificaties, prijzen en toepassingsgebieden. Om het zoeken te vergemakkelijken, ontwikkelde Roland DG een zoekfunctie waarbij kan aangegeven worden voor welke applicatie en/of voor welke inkt men een geschikt materiaal zoekt. Ook kan aangeven worden welk soort materiaal men verkiest, bijvoorbeeld een vinyl of een polyester film. De website biedt bovendien de mogelijkheid alle materialen online aan te vragen. Geïnteresseerden dienen hierbij enkel aan te geven bij welke geautoriseerde Roland-dealer zij de aanvraag willen indienen.