Getrainde dealers staan klaar voor u

Roland DG heeft een uitgebreid netwerk van goed-opgeleide dealers. Zij volgen regelmatig trainingen om bij te blijven met onze nieuwste ontwikkelingen, zodat zij u steeds op een efficiënte en doortastende manier kunnen ondersteunen. Zit u met een technisch probleem? Neem dan altijd eerst even contact op met een erkende dealer in uw buurt. 

Vind nu een dealer in uw buurt

Helpdesk Team van Roland DG

Wilt u toch liever rechtstreeks contact met een van onze medewerkers? Als fabrikant kent natuurlijk niemand een Roland toestel zoals wij. Onze in-house techniekers worden getraind door dezelfde mensen die uw Roland ontworpen en geproduceerd hebben en staan elke dag voor u paraat om ervoor te zorgen dat u uw werk bij problemen zo snel mogelijk kunt hervatten.

Uw garantie start met een RolandCare Protection Pack

Wanneer u Roland DG technologie in huis gehaald hebt via één van onze geautoriseerde Roland DG dealers, dan kan u gebruik maken van een RolandCare Protection Pack. Met een RolandCare Protection Pack kan u gedurende 6 maanden gebruik maken van 1 preventief onderhoudsbezoek (*), toegang tot het DCE call center, remote support van onze technische specialist en toegang tot de contracten met een verlengde garantieperiode.

Als u wenst om ook na die 6 maanden verder gebruik te maken van de RolandCare garantie bestaat de mogelijkheid om uw Protection Pack te verlengen en gebruikt te maken van onze verlengende packs.


* Met uitzondering van alle snijplotters. Hierbij wordt er pas na 8 maanden een onderhoudsbeurt uitgevoerd.