BESCHIKBARE PAKKETTEN

 

Onze servicepakketten zijn ingedeeld op basis van het serviceniveau en de lengte van het contract. Deze pakketten starten na het verstrijken van de standaard garantieperiode (1 jaar) van het product. U kunt uw garantie verlengen tot maximaal vijf jaar, het eerste jaar inbegrepen. De duur van de pakketten kan één of twee jaar bedragen. Voor elke printer zijn er drie serviceniveaus, zoals hieronder aangegeven.

 

Wij streven ernaar u zo goed mogelijk te ondersteunen!

 

Onderstaande tools werden opgezet om u via verschillende kanalen de correcte ondersteuning te bieden, online én offline.

 

 

 

myRoland

Ontdek ons platform dat speciaal werd ontwikkeld voor onze geautoriseerde Roland DG dealers en eindklanten.

 

 

Roland DG Academy

Om ervoor te zorgen dat u steeds up to date blijft over onze technologie, organiseren wij geregeld gerichte trainingen. Neem snel een kijkje of er kortelings een training gepland staat.

 

 

Online resources

Hier kan u een aantal handige links terugvinden die relevant kunnen zijn voor uw ondernemen.

 

 

Ons RolandCare team

Ons team staat constant klaar om u verder te helpen, zowel telefonisch als bij u ter plaatse. Leer ze hier kennen!

FAQ

U kan een Roland Care contract kopen bij installatie van uw nieuw toestel of binnen de eerste 6 maanden vanaf installatiedatum. Na 6 maanden zou het eerste onderhoud moeten plaatsvinden om uw toestel optimaal te laten functioneren.

In zulke gevallen is uw lokale Roland DG dealer altijd uw eerste aanspreekpunt. Neem contact op met uw dealer en zij zullen u hierin verder begeleiden.

Normaal geldt een garantieperiode van één jaar. Voor alle details kan u steeds onze garantiebepalingen raadplegen.
Ja. In de gebruikshandleiding vindt u een duidelijk overzicht van de dagelijkse of wekelijkse onderhouden die dienen te gebeuren.
Uiteraard. Hiervoor moet u contact opnemen met uw Roland DG dealer. Zij plannen dan zorgvuldig een servicebezoek in.
Uw contract wordt normaal steeds stilzwijgend verlengd, tenzij anders vermeld in de voorwaarden. Wanneer uw contract bijna ten einde is, wordt u door ons gecontacteerd om verder verloop samen te bespreken.
Afhankelijk van de regio waarin u woont en het service contract met uw plaatselijke Roland dealer zal dit één van volgende personen zijn: 

• Een technieker van uw dealer
• Een erkende Roland Service Partner technieker
• Een erkend technieker van Roland DG

Wij kunnen u in ieder geval garanderen dat de service steeds uitgevoerd zal worden door een getrainde of gecertificeerd Roland technieker.